Leverage-network strategie
August 23, 2023

STOBE X Croky Chips

20x

ROI

550

Extra producten verkocht

Dit is hoe Stobe Beamers 300% meer omzet draaide dankzij één deal.

We realiseerden een interessante samenwerking tussen STOBE beamers en Croky chips. Dit is hoe we dat hebben aangepakt.

In every scene a BIGGER screen. Dat is waar STOBE voor staat. STOBE is een dynamisch merk wat zich heeft gespecialiseerd in een kwalitatief assortiment van beamers en projectors.

Wij hebben STOBE intensief ondersteunt in een onwijs toffe deal en we zijn heel blij dat we deze case nu kunnen delen. Leuk om te weten: deze deal werd na één maand samenwerken gerealiseerd.

Croky heeft de intentie om een grote actie op te zetten voor hun klanten. Hierbij willen ze ruim 550 beamers weggeven aan Croky consumenten in de vorm van een super toffe win actie.

Croky kwam op ons pad omdat ze graag op een ludieke manier willen inspelen op het EK van 2024. Dit is namelijk hét moment dat vriendengroepen en families samen gaan komen om met elkaar de voetbalwedstrijden te kijken. Uiteraard gebeurd dit onder het genot van een zak krokante Croky chips.

En een spannende voetbalwedstrijd kijk je uiteraard het liefst op een groot scherm. Dus wij zagen deze match op besloten er werk van te maken!

De beamers worden voorzien van het Croky logo, en hiermee zijn Croky beamers officieel een feit! En zeg nou zelf.. dat wil jij toch ook hebben?

Deze lucratieve actie gaat uiteraard gepaard met een grootschalige marketing campagne. Op zeker 100 verkooplocaties van Croky zal het POS-materiaal (displays) bijvoorbeeld aangepast worden aan deze campagne. De Croky-beamers zullen hiermee flink op gaan vallen bij het winkelend publiek en de incentive om mee te doen met de actie zal hoog zijn.

MarketLeap heeft STOBE ondersteunt in deze deal om ervoor te zorgen dat dit vlekkeloos verliep. We zijn trots op deze deal en kunnen niet wachten om te zien hoe deze campagne zich gaat ontwikkelen!

Interessante Case Studies

Bekijk een paar van onze interessante case studies. Deze resultaten hebben wij behaald voor onze partners.

Leverage-network strategie

STOBE X Croky Chips

Dit is hoe Stobe Beamers 300% meer omzet draaide dankzij één deal.
Lees Meer..

20x

ROI

550

Extra producten verkocht
Zhou Yi Schoenmakers
Founder STOBE BEAMERS
Retail Strategie

Pora & Co De Winkelstraat In

We besloten om een retail plan op te zetten. Pora&Co moest over een tijd beschikbaar zijn bij alle kwalitatieve fotowinkels van Nederland en België.
Lees Meer..

4.5 X

ROI

1500

Extra producten verkocht
Rick Breed
Founder Pora & Co
Co-branding Strategie

First Amsterdam X VIAVAI

First Amsterdam wilde graag samenwerken met toonaangevende fashion brands in de scene. MarketLeap is aan de slag gegaan om de juiste potentiële partners op een rijtje te zetten.
Lees Meer..

3.5x

ROI

500

Extra producten verkocht
Joris Gaarthuis
Founder First Amsterdam
leverage-network strategie

DEPLAY & Albert Heijn

MarketLeap heeft een lucratieve samenwerking gerealiseerd tussen het speelgoedmerk DEPLAY en Albert Heijn.
Lees Meer..

12x

ROI

450

Extra producten verkocht
Luuk Waterschoot
Founder DEPLAY

Zullen we samenwerken?

Boek een vrijblijvend oriëntatiegesprek in.